بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی دسته اقتصاد

پروژه بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
تعداد صفحات 29
حجم فایل 29 کیلو بایت

*پروژه بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی*


عنوان پروژه:

بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی كتابفروشی

 

طرحی كه برای ارائه تهیه شده در رابطه با یك مغازه لوازم التحریر می‌باشد كه مالكیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 38 متر دایر می‌باشد مكان این مغازه واقع در رجائی شهر كرج می باشدكه با توجه به بافت جمعیتی از روند رو به رشدی در رابطه با كسب درآمد برخوردار است

خدماتی كه این مغازه ارائه می‌كند شامل فروش انواع لوازم التحریر اداری مهندسی، طراحی، گرافیك فانتزی فروش انواع كتاب ادبی،رمان، روان شناسی ،كمك درسی، كنكوری وهمچنین فروش انواع بازی فكری وسرگرمی ووسایل كمك آموزشی ساعات كاری این مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 می‌باشد.

مشتریان 1-1coustoner

مشتریان این مغازه از همه قشری هستند ولی بیشتر قشر دانشجو ومحصل می‌باشد ولی در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان كتاب و همچنین كودكان ودر كل هر فردی روزی كاروش به این صنف واین شغل می خورد.

در ابتدای افتتاح این مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود یك رقیب قدیمی در نزدیكی مغازه حركت كند ونامطمئنی وجودداشت ولی در ادامه با تكمیل كردن اجناس مورد تقاضای مشتری وهمچنین رفتن رقیب از آن محل جا برای رشد بیشتر باز شد و مغازه رشد صعودی پیدا كرده ولی این هدف ما نبوده ونخواهد بود زیرا شعار ما این است كه كار را به جایی برسانیم كد مشتری محل خرید خود را در جه اول مغازه ما بداند این امر سر نمی شود با تلاش وكوشش فراوان در تهیه وتكمیل اجناس، قیمت مناسب برخورد خوب وعوامل دیگر

1-2Managemert مدیریت: مدیریت این مغازه برعهده خودم می‌باشد كه دراین امر یك نفر بصورت تمام وقت كمك می‌كند و برای افرایش انگیزه در او یك حقوق ثابت بعلاوه یك درصد از فروش را برایش در نظر گرفته ام كه موجب می‌شود تلاش بیشتری انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 76 مشغول به این كار هستم وتقریبا یك سابقه كاری خوب دارم در رابطه با شاخص های كلید ی مالی طرح باید ذكر چند عامل را یادآور  شوم كه یك به یك به آن می پردازیم

key to succesعوامل كلیدی موفقیت1-3

1-جوری جنس:

چون در این شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستیم باید سعی شود كه مشتری بطور كامل لوازم خود را تهیه كند وبه چند مغازه مراجعه نكند این باعث می‌شود كه مشتری بطور ثابت از یك جا خرید كند در صنف لوازم التحریر به تنهایی هفت هزار قلم جنس است كه اگر تنوع این محصولات را به آن اضافه كنیم متوجه خواهیم شدكه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستیم ك این البته بجز عناوین كتاب ولوازم جانبی است پس ابتدا باید یك برنامه ریزی برای تهیه جنس و گرفتن نمایندگی از شركت های صاحب محصول كرد كه ما با گرفتن نمایندگی از 5 شركت PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio الباقی اقلام از بازار رسمی بر رفع نیاز مشتری های خود كرده ایم

2-مذاكره با شركتها –مدارس وكارخانجات بانك ها دفاتر مهندسی مطب های پزشكی ومجتمع های تجاری مبنی  بر تهیه اجناس مورد نیاز آنها با قیمت كمتر وارسال به محل سعی در فروش اجناس عمده با سود كمتر كه بخش وسیعی از فروش مغازه به مشتریانی اینچنین بستگی دارد

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی ” نمودید تشکر می کنیم، در سایت مقاله طلایی انواع فایلها با کیفیت مناسب را می توانید پیدا کنید.

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
بررسی اقتصادی در رابطه با راه اندازی کتابفروشی,لوازم التحریر,مداد,کاغذ,دانشجو,محصل,مدیریت,مغازه,جوری جنس,اجناس,مذاکره با شرکتها,دفاتر مهندسی,دانلود ,دانلود مقاله ,دانلود تحقیق,دانلود پروژه ,دانلود پایان نامه

مطلب مفید دیگر:  مقاله بازار یابی چیست؟ دسته اقتصاد

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *