دانلود ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص 33 صفحه + zip

دانلود ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص تحقیق ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص مقاله ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص

دسته بندی: مدیریت

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 33

حجم فایل: 17 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 33 صفحه

ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی منبع :MANAGING/SERVICE/QUALITY چكیده : این تحقیق كاربرد مدیریت كیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد .
ارزیابی ویژگیهای عملی این سازمانها درباره ده بعد مدیریت كیفیت جامع (مثل روابط عرضه كننده و مدیریت نیروی كار ) توسط نویسندگان ویا بكار گیری ادبیات دانشگاهی شناسایی و تعریف شده است .
از دیدگاه ارزیابی ، مدیریت كیفیت جامع برای سازمانهای بخش دولتی مفید شاخته شده اما ویژگیهای خاص عملكرد ، به ویژه نارسایی درك موضوعهای رضایت مشتری ، احساس رضایت مدیران و كاركنان برای كار كردن بر اساس قوانین ونظم ومشاهده اولویتها، و كمبود میل درونی وانگیزه برای پیشرفت فرایندها ، مداخله مدیریت كیفیت جامع را مشكل تر می سازند .
همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند انگیزه لازم برای پیشرفت را فراهم كرده و همان نقشی را ایفا كنند كه مشتریان در یك موقعیت رقابتی دارا هستند .
مقدمه : برخی از نویسندگان مثل فایگنبام (1991) وایشی كاوا (1985) بر اهمیت كیفیت خدمات و محصول د ربازار جهانی و متعاقباً نیاز به بكارگیری رویكرد مدیریت كیفیت جامع برای اداره امور تجاری به منظور كنار گذاشتن موقت رقابت ، تاكید می كنند .
این نویسندگان این موضوع را به دیده تردید نگاه می كنند كه آیا برای بكار گیری مدیریت كیفیت جامع در یك موقعیت بی رقیب ، میل یكسان وجود دارد یا خیر .
سازمانهای بخش خصوصی در كشورهای غربی به سرعت در حال از بین رفتن هستند اما تعدادی از آنها هنوز به كار خود ادامه می دهند .
همچنین ، سازمانهایی وجود دارند كه ویژگیهای یكسان داشته وغالباً در چار چوب خاصی از قوانین فعالیت می كنند (مثل مطلوبیت آب ، گاز و برق ، ارتش اجرای قانون و سازمانهای جمع آ‎وری مالیات ) و سازمانهایی كه ضرورتاً هدفشان افزایش سهم بازار نیست (مثل سازمانهای بهداشت عمومی ، موسسات خیریه و عمومی ) .
این امر باعث می شود كه نویسندگان سوالهای زیر را مطرح كنند .
آیا رویكرد مدیریت كیفیت جامع برای سازمانهای دولتی جالب است ؟
كدامیك از اصول ، مكانیسم ها و اقدامات مدیریت كیفیت جامع دارای ارزش و كدامیك بی ارزش هستند ؟
آیا تغییرات در اصول ، مكانیسم ها و عملیات مدیریت كیفیت جامع برای ههمخوانی با ویژگیهای سازمان دولتی لازمند ؟
برای ایجاد احساس نیاز و انگیزه برای تغییر چه می توان كرد ؟
این مقاله ، این سوالها را مورد بررسی قرار داده و پاسخهایی را نیز ارائه می كند .
این مساله با ارزیابی آنچه كه مدیریت كیفیت جامع نامیده می شود و با در نظر گرفتن تفكر موجود بر روی این مفهوم و منابع آن در بخش رقابتی و خصوصی ، بویژه تولید كارگاهی آغاز می شود .
شرایطی كه در آن سازمانهای دولتی فعالیت می كنند نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و یك بررسی در ارتباط با كاربرد مدیریت كیفیت جامع در این نوع سازمانها با بكار گیری ده بعد انتخابی از مبحث مدیریت كیفیت جامع مورد ارزیابی قرار می گیرد .
مدیریت كیفیت جامع تعریف مدیریت كیفیت جامع آسان نیست در واقع این امر یك فلسفه مدیریت است كه بطور گسترده در شركتها به اجرا در آمده و به صورت دقیق همراه با جزئیات در ادبیات دانشگاهی مورد بحث قرار گرفته است .
بررسی آن

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص ” نمودید تشکر می کنیم، در سایت مقاله طلایی انواع فایلها با کیفیت مناسب را می توانید پیدا کنید.

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
دانلود ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص;تحقیق ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص;مقاله ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص;ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 33 ص

جعبه دانلود

برای خرید و دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *