دانلود مدیریت و ارتباطات 19 ص 19 صفحه + zip

دانلود مدیریت و ارتباطات 19 ص تحقیق مدیریت و ارتباطات 19 ص مقاله مدیریت و ارتباطات 19 ص مدیریت و ارتباطات 19 ص

دسته بندی: مدیریت

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 19

حجم فایل: 14 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 19 صفحه

مدیریت و ارتباطات چكیده این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می‌دهد.
عوامل پدیدآورنده تنش در سازمان، فرآیند ارتباط و اجزاء آن، راه‌های ایجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش‌های بهبود و ارتباطات و شناسایی و رفع موانع ارتباطی برای ایجاد محیط و ارتباطات پویا در سازمان و تنش‌زدایی مباحث این مقاله را تشكیل می‌دهند.
منبع : روزنامه همشهری،‌ پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783، صفحه 7 و 10.
توضیح : این مقاله توسط سایت راهكار مدیریت اندكی تغییر یافته است.
كلیدواژه : ارتباط؛ ارتباطات سازمانی؛ تنش؛ ارتباطات عمودی رسمی غیر رسمی؛ تنش‌زدایی 1- مقدمه در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌های غیررسمی و رسمی، راه‌های بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطی و مدنظر داشتن مراودات انسانی در سازمان مطرح است.
بیشتر وقت مدیران به ارتباط رودررو یا تلفنی با زیردستان، همكاران یا مشتریان می‌گذرد و گاهی در زمانی كه مدیران تنها هستند ممكن است به واسطه ارتباطات ذهنی با مسائل حاد روز خلوت آنها به یك محیط كاری تبدیل شود.
این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می‌دهد.
2- ارتباط ارتباط فرایندی است كه اشخاص از طریق انتقال علایم پیام به تبادل معینی مبادرت می‌ورزند.
در یك فرایند ارتباط ۷ بخش وجود دارد: منبع ارتباط به رمز درآوردن پیام پیام كانال از رمز خارج كردن پیام گیرنده پیام بازخورد نمودن نتیجه پیام عبارت است از شكل عینی شده مفهوم ذهنی فرستنده پیام.
پیام ممكن است كلامی یا غیركلامی باشد.
پیام كلامی به صورت نوشتار یا گفتار می‌باشد و پیام غیر كلامی علائم، اشارات و تصاویری هستند كه برای ایجاد ارتباط به كار می‌روند مثل تصویر پرستاری كه انگشت خود را بر بینی نهاده و شما را دعوت به سكوت می‌كند.
در بیانی دیگر پیام‌ها به صورت سمعی، بصری، كتبی، سمعی – بصری، بصری – كتبی، سمعی – كتبی، تقسیم‌بندی شده‌اند كه فرستنده پیام موظف است برای فرستادن پیام خود از یكی از فعالیت‌های سخن گفتن، كاربرد وسیله مكانیكی برای ارسال پیام، عمل، تحریر و نوشتن یا تركیبی از این فعالیت‌ها متناسب با پیامی كه می‌خواهد بفرستد استفاده كند و گیرنده پیام نیز موظف است جهت دریافت گوش دادن، مشاهده، خواندن یا تركیبی از این فعالیت‌ها متناسب با پیام فرستاده شده استفاده كند.
در تقسیم‌بندی دیگر راه‌های شناخته شده در ایجاد ارتباط، ارتباطات گفتاری، نوشتاری و غیر گفتاری هستند.
عیب ارتباطات گفتاری در سازمان این است كه پیام از چندین نفر عبور می‌كند.
هر قدر تعداد افرادی كه پیام از آنها عبور می‌كند بیشتر باشد احتمال تحریف پیام بیشتر است.
هر فرد پیامی را كه دریافت می‌كند از دید خود تفسیر می‌كند و پس از آن كه پیام به نفر آخر رسید محتوای آن كاملاً تحریف شده است.
پیام نوشتاری بر پیام گفتاری ارجح است، زیرا هر گاه كسی بخواهد مطلبی را بنویسد دقت بیشتری به عمل می‌آورد و پیام دهنده مجبور است ژرف‌تر بیندیشد.
بنابراین پیام‌های نوشتاری پشتوانه منطقی قوی‌تری دارند و رساتر و روشن‌ترمی‌باشند.
عیب پیام نوشتاری هم در وقت‌گ

مطلب مفید دیگر:  رویكردها و مدل های نوین توانمندسازی كاركنان و مدیران در سازمانها دسته مدیریت

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود مدیریت و ارتباطات 19 ص ” نمودید تشکر می کنیم، در سایت مقاله طلایی انواع فایلها با کیفیت مناسب را می توانید پیدا کنید.

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود مدیریت و ارتباطات 19 ص – با کلمات کلیدی زیر مشخص گردیده است:
دانلود مدیریت و ارتباطات 19 ص;تحقیق مدیریت و ارتباطات 19 ص;مقاله مدیریت و ارتباطات 19 ص;مدیریت و ارتباطات 19 ص

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *